هشدار سازمان بازرسی کل کشور به سازمان هواپیمایی کشوری در پی تاخیر مداوم پروازها

معاون تولیدی سازمان بازرسی در پی تأخیر مداوم پروازها، از عملکرد نامناسب شرکت‌های هواپیمایی در جابجایی مسافر انتقاد کرد و گفت: در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به ...

خسارت پروازهای تاخیردار چند درصد قیمت بلیت است؟

مطابق آخرین اصلاحیه آیین حقوق مسافر،  درصورت تاخیر بیش از چهار ساعت در پرواز، شرکت هواپیمایی موظف است، نسبت به جبران خسارت به‌میزان ۳۰ درصد نرخ پایه بلیت اقدام کند و در صورت ابطال پرواز موظف‌به استرداد کامل وجه به‌علاوه ...